اجازة بدون تقنية

أكتوبر 2, 2010

السلام عليكم

اليومين اللي فاتو كنت واخد اجازة بعيد عن التقنية بعيد عن اللاب و بعيد عن الكمبيوتر مفيش انترنت مع العيلة وبس اقصي ارتباط بيني و بين التكنولوجيا كان التليفون ومكنتش انا اللي بتصل كنت وخدة معايا عشان بس لو في حاجة مهمة جدا

كانو يومين تحفة بعد ما خلصت اخر حاجة كنت شغال فيها موقع Digg instant سافرت علي طول ولسة راجع من شويا ارجع بقي ارد علي الميل و اشوف اية الجديد

سلام 🙂

الصورة من موقع فلكر
14 تعليق to “اجازة بدون تقنية”

  1. saadtalaat Says:

    كويس والله 😀
    بس انا اتهيالى مقدرش اقعد فتره بعيد عن التقنيه زيك كدا 😛
    ربنا يوفقك يا بشمهندس وعقبال الدكتوراه 😉


  2. ينفع احقد!!! انا عايز من ده

  3. elahlawy Says:

    ايه ده ؟؟
    هيا المحلة رفعوها على فليكر
    😛
    حمدالله على السلامة يا ريس
    😀

    • Hunikal Says:

      بتتريق حضرتك علي اساس ان دي المحمية الطبيعية اللي علي اول المحلة وانت داخل, المهم اللي في القلب 😀
      الله يسلمك

    • Hunikal Says:

      دة اللي انا اخدتة اجازة هم 24 ساعة تتعمل يعني
      keep it up 🙂

      • angel Says:

        اولا:24 ساعه مش كفايه خاااااااااااااالص
        ثانيا : عشان تبقى اجازه صح وتفيد بجد عايزه مكان زى ده كده او بحر حتى وهدوووء بقى
        غير ده يبقى سجن واسأل مجرب 😀

        • Hunikal Says:

          كنت برة البيت حوالي يومين و نص بس اللي بعتبرة اجازة فعلا هم 24 ساعة
          مش لازم تبقي اجازة كبيرة سعات كل اللي الواحد بيحتاجة مكن يكون ساعة واحدة بس 🙂
          والمكان اللي زاي دة والاجمل منه كمان ممكن تلاقية في اي حتة لو غمضتي شويا


  4. […] يمكنك أيضا قراءة المقال الأصلي . . […]


  5. كويس انك اخدت الخطوة بمزاجك

    انا قضيت كتير من غير تكنولوجيا بس غصب عني


اترك رد

