هيا الناس دي فيها امل ؟

نوفمبر 16, 2009

الامل موجود في حالة وحدة بس لو الناس عندها رغبة داخلية بس

مع اعتزاري

Advertisements

12 تعليق to “هيا الناس دي فيها امل ؟”

  1. My Fate Says:

    صح طبعاااا
    وعلى رأي المثل
    إذا الشعب يوما أراد الحياة … إن شاء الله ربنا هيكرم ويعيش

    بس المشكلة كلها فى اتخاذ الخطوة الأولي وتوحيد صفوف الشعب عن طريق قائد صح

    ربنا يسترها علينااا

  2. emanD Says:

    5las?!
    el post 5eles?!!
    mn 3’eer ay twde7at o5ra? 😀

  3. baby Says:

    هو المشكلة ان هما عندهم رغبة داخلية يابشمهندس .. ونفسهم والله

    لكن .. هو ممكن حياء زائد زى ما بشمهندسة نهى قالت.. او مش عارفين يبدأوا ازاى ..او مش عارفين ممكن يكون رد فعل الناس ايه .. هتفهم ولا مش هتفهم ..
    كل دا أعتقد عشان مخاضوش التجربة دى قبل كدا

    انما هما عندهم رغبة داخلية انهم يخوضوا التجربة عشان ميفضلوش كدا .. أصل اللى حصل دا مش حل فعلا ..
    والناس دى فيها أمل ان شاء الله 🙂

    بس وربنا يستر بقى بعد العيد 😀

    • Hunikal Says:

      هيا بشمهندسة نهى وضحت الفرق بشكل ممتاز
      لاكن الموضوع ان الناس مش هتتحسن غير لو هم عيزين و من نفسهم حتى لو فرض عيهم النظام دة مش هيكون منة اي فيدة ولا هوا الحل

      ممكن عشان مخاضوش التجربة قبل كدة انما لو مجربوش دالوقتي هيجربو امتة !!

      مع اعتزاري تاني الناس طبعا فيها امل لاكن بشرط الرغبة الداخلية لازم تكون موجودة

  4. Angel Says:

    انا نفسى اعرف البوستات دى كلها بتنزل امتى 😆
    انما لو مجربوش دالوقتي هيجربو امتة !!
    نفس الكلمه اللى قولتها يومها
    بس عمتا فيه حاجات وحاجات وظروف انت ماتعرفهاش بجانب الحاجات اللى انت عارفها برضه
    والحاجات دى سبب خوفهم من الموضوع لكن اكيد
    There is always Hope


  5. يا جماعه دفعتنا من احسن الدفعات في الكليه
    واللي بيحصل دا طبيعي في حالة اذا كانت دي اول مره
    واكيد في امل بس مع شوية وقت وشوية ثقه
    وشكرا لاعتذارك


اترك رد

إملأ الحقول أدناه بالمعلومات المناسبة أو إضغط على إحدى الأيقونات لتسجيل الدخول:

شعار وردبرس.كوم

أنت تعلق بإستخدام حساب WordPress.com. تسجيل خروج   /  تغيير )

Google+ photo

أنت تعلق بإستخدام حساب Google+. تسجيل خروج   /  تغيير )

صورة تويتر

أنت تعلق بإستخدام حساب Twitter. تسجيل خروج   /  تغيير )

Facebook photo

أنت تعلق بإستخدام حساب Facebook. تسجيل خروج   /  تغيير )

Connecting to %s

%d مدونون معجبون بهذه: